یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كانن از دوربين ارزان قيمت ۲۰ مگاپيكسلي PowerShot ELPH رونمايي كرد

۲۷۶ بازديد

كانن از دوربين ارزان قيمت ۲۰ مگاپيكسلي PowerShot ELPH رونمايي كرد

كانن از دوربين ارزان قيمت ۲۰ مگاپيكسلي PowerShot ELPH رونمايي كرد

كانن بر خلاف نيكون كه در CES دوربين‌هاي عكاسي مهم خود را رونمايي كرد ترجيح داده تا به معرفي چند دوربين ارزان قيمت بسنده كند. اين كمپاني سه دوربين كامپكت از سري PowerShot ELP را به لاس وگاس آورده است. همراهزوميت باشيد.

اولين دوربين كانن از خانواده‌ي PowerShot ELPH كه با نام ELPH 360 HS شناخته مي‌شود، به سنسور ۲۰.۲ مگاپيكسلي از نوع BSI CMOS مجهز و پردازنده‌ي Digic 4+ براي آن در نظر گرفته شده است. اين دوربين داراي صفحه نمايش ۳ اينچ LCD است و قادر است ويديو با رزولوشون 1080p و نرخ ۳۰ فريم ثانيه ضبط كند. دوربين ELPG 360 HD از اتصال واي فاي و NFC پشتيباني مي‌كند و در رنگ‌هاي صورتي و نقره‌اي با قيمت ۲۰۹.۹۹ دلار عرضه مي‌شود.

6288803060 385f0

دوربين بعدي در اين خانواده با نام PowerShot ELPH 190 IS يا IXUS 180 يك سنسور ۲۰ مگاپيكسلي از نوع CCD دارد و لنز آن نيز ۲۴-۲۴۰ ميلي متري است. اين دوربين نيز نمايشگر ۳ اينچ داشته و از واي-فاي و NFC پشتيباني مي‌كند. از آنجايي كه اين دوربين به سنسور CCD مجهز شده است حداكثر رزولوشن فيلم‌برداري آن 720p است.  IXUS 180 با قيمت ۱۵۹.۹۹ دلار در رنگ‌هاي قرمز، مشكي و آبي روانه بازار مي‌شود.

دوربين سوم در اين خانواده، ELPH 180 / IXUS 175 است كه در واقع ضعيف‌ترين عضو اين گروه نيز محسوب مي‌شود. اين دوربين كامپكت از سنسور ۲۰ مگاپيكسلي از نوع CCD به همراه لنز ۲۸-۲۲۴ ميلي متري بهره مي‌برد و فاقد لرزش‌گير اپتيكال است. از ديگر مشخصات فني اين دوربين مي‌توان به نمايشگر ۲.۷ اينچي از نوع LCD، قابليت ضبط ويديو در رزولوشن 720p اشاره كرد. اين دوربين ماه آينده با قيمت ۱۱۹ دلار به فروش خواهد رسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.